Wymiana uszkodzonych lub całkowicie zepsutych towarów większości z nas kojarzy się z bardzo długim czasem oczekiwania. Bardzo często zdarza się również, iż towar nie zostaje naprawiony bądź wymieniony przez co zostajemy w trudnej sytuacji. Naprawa Iphone’a wygląda zupełnie inaczej i niezwykle często zostaje stawiana jako przykład do naśladowania przez innych producentów. Jak więc wygląda wizyta w serwisie Apple?


Najważniejszym punktem jest fakt, iż produkt, który chcemy reklamować musi być zakupiony w dystrybucji Apple, a nie u operatora. Apple Store wymienia większość urządzeń w ciągu kilku bądź jednego dnia tzn. „od ręki”. Serwis Apple zdobył swoją renomę dzięki skrupulatności oraz postępowaniu godnym ogromnych pochwał. Wymiana wadliwego Iphone trwa maksymalnie kilka dni, co w naszym kraju jest świetnym wynikiem.

Czym różni się serwis Iphone od zwykłego punktu naprawy? Przede wszystkim firma ta deklaruje i zobowiązuje się do wymiany urządzenia na nowy w przypadku trudniejszej usterki. Co ważne, decyzja ta jest podejmowana natychmiastowo, a nie jak to często bywa z kilkumiesięcznym opóźnieniem.

Apple to marka ponadczasowa, prestiżowa, ale przede wszystkim sumienna i rzetelna, co klienci dostrzegają i doceniają w formie kolejnych zakupów. Takie postępowanie powinno być kopiowane w innych serwisach oraz punktach naprawach, ponieważ ochrona dóbr klienta to pieta Achillesowa wielu marek.

Serwis Apple

Post navigation


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *